Garantia produselor

Toate Bunurile comercializate de catre Geonic Impex, cu exceptia celor consumabile, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Bunurile sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate.

In cazul Bunurilor vandute si livrate de Geonic Impex, certificatele de garantie sunt emise direct de producator sau de catre Geonic Impex

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii la adresa de email Office@geonic.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice.

Garantia produselor este de 2 tipuri:

a) Garantie tehnica : garantia oferita de distribuitor sau producator - in acest termen, distribuitorul sau producatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate.

b) Garantie de conformitate : garantia legala in conformitate cu legea 449/2003, aplicabila in cazurile in care garantie tehnica este mai mica iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni.

In acest termen, vanzatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate. Acest tip de garantie este aplicabil doar persoanelor fizice.

Garantia acopera transportul produselor catre service, insa nu acopera si asigurarea produselor. In cazul in care se dorestea asigurarea produselor, acest lucru se va face de catre Cumparator. Costurile de transport vor fi suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile de mai jos, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Situatiile de mai jos vor duce la pierderea garantiei:

- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare;

- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi;

Bunuri care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte;

- interventii asupra Bunurilor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator;

- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de Vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie;

- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;

- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

Remedierea produselor defecte aflate in garantie

In cazul trimiterii Bunurilor catre Geonic Impex, produsul se va trimite prin FanCourier, conform celor de mai jos:

- Destinatar: SC Geonic Impex SRL cu sediul în Oradea, Str. Constantin Tănase nr. 2, Jud. Bihor - plata taxelor de transport la destinatar - fara asigurare sau valoare declarata. Daca se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs.

- Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie (in cazul in care certificatul de garantie este tipizat producator/importator, acesta se va trimite in original pentru a se diferentia de catre certificatul tipizat Geonic Impex si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului

- Receptia coletelor se va face in aceasi zi in care sunt livrate de curier, in limita programului de lucru Geonic Impex (Luni-Vineri 08:00-17:00). Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice).

Dupa remedierea produselor, Cumparatorul va fi instiintat telefonic sau prin email despre acest lucru. Produsele venite prin curier, vor fi retrimise tot prin curier, la adresa indicata de client.

Produsele predate catre Geonic Impex pentru remedieri pe baza garantiei, care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii de ridicare, vor intra in posesie Geonic Impex sau se va percepe o taxa de depozitare de 2 lei/zi.